The Ligth of Tolerance in the 21st Century

The Ligth of Tolerance in the 21st Century

16.01.2023 285

 

Ekim

EkimEkimEkimEkim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Project-related activities were held with the users of our project and our partners.

We determined the netiquette and e-security contract.

Partner Schools were introduced.

Introducing Partner Cities or Countries.

Teachers' comments on the beginning of the Project,

Division of Task,

Students' comments on the beginning of the Project,

Project Activity Plan and Promotional Video,

Project members made their students read books on tolerance.

 

Projeyle ilgili öğretmen ve öğrencilerin görev dağılımı belirlendi.

İnternet etik kuralları ve e güvenlik hakkında kurallar belirlendi.

Partner okullar hakkında bililer verildi.

Öğretmen ve öğrenci görüşleri eklendi.

 

Kasım

  KasımKasımKasımKasımKasım

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We prepared our Teacher Logos

We made our Project Logo Selection and the logo that will represent our project,

The logo of our partner Shujufa Najafova from Azerbaijan,

came in 1st place.

Posters Prepared by Teachers

 

Öğretmen ve öğrenci logoları hazırlandı.

Logolar arası yarışma yapıldı.

1. Olan logolar paylaşıldı.

 

Aralık

 AralıkAralıkAralıkAralıkAralıkAralık

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Our students read the tale Lion and clever  Fox,

summarized it,

and performed a drama.

We held our monthly evaluation webinar.

 

Öğrencilerimiz bu ayda belirlenen Aslan ve zeki  tilki hikayesini okudular ve drama yaptılar.

 Aylık öğretmen öğrenci toplantımızı yaptık.

 

Ocak

 OcakOcakOcakOcakOcakOcakOcakOcak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We held our monthly evaluation webinar

     *Students read the tale "The Geese and the Fig Tree" 

     * They drew and painted pictures about the story

     * Students searched the words they did not know in the story from the dictionary and English vocabulary  practice

      * We prepared story maps

 

Aylık toplantımız yapıldı.

Öğrenciler kaz ve incir ağacı isimli hikayeyi okudular.

Hikayeye uygun resim çizdiler.

Hikayeyedair yorumlarını düşüncelerini paylaştılar ve bilmedikleri kelimeleri araştırma fırsatı buldular.

 

Şubat

 ŞubatŞubatŞubatŞubatŞubat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We held our monthly evaluation webinar

*Students read and wrote the tale " The Wolf and The Stork"

*They drew and painted pictures about the story

*The Wolf And The Stork Tale Drama

*We prepared story maps

*The students did puzzle work about the wolf and stork tale

*The students answered the questions about the story with fun

*Students made story models

 

Aylık toplantımız yapıldı.

Kurt ve leylek isimli hikaye okundu.

Çocuklar hikayeye dair resim çizdiler drama yaptılar ve hikaye haritası çıkardılar.

Hikaye türleri oluşturdular.

 

Mart

 MartMartMartMartMartMart

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We held our monthly evaluation webinar

*Students read and wrote

the tale The merchant and his parrot

*They drew and painted pictures about the story

*The The merchant and his parrot Drama

*We prepared story maps

*The students did puzzle work about the wolf and stork tale

*The students answered the questions about the story with fun

*Students made story models

 

Aylık toplantımız yapıldı.

Tüccar ve papağanı  isimli hikaye okundu.

Çocuklar hikayeye dair resim çizdiler drama yaptılar ve hikaye haritası çıkardılar.

Hikaye türleri oluşturdular.

 

Nisan

 NisanNisanNisanNisanNisanNisanNisanNisanNisan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Students were divided into groups

Teams were formed

Team work was done

Teacher and student webinars were held

 

Katılımcı okullardaki öğrenciler gruplara ayrıldı.

Gruplar oluşturldu.

Grup çalışmaları planlandı ve gerçekleştirildi

Öğretmen ve öğrenci toplantıları yapıldı.